Ahad, 31 Julai 2011

saya sayang teletubbies saya

sape tu teletubbies?laa tak kenal ke..alah bende alah yang warna purple,hijau kuning ngan merah tu..
.

ha ni lah teletubbies...comey kan..aku mula terjebak bende2 ni mase house mate aku ain asri dok tunjuk bende ni kat aku...yang bestnyer bf die pon bagi support dengan mengupload youtube bendealah ni....banyak persamaan antara kami dan teletubbies ni..antaranya lala yang suke pakai skirt....same lah ngan perangai aku tuh..dypsy lak suke sangat pakai topi..dah macam yus dah..po lak suke berjoget same ngan intan dan last sekali ain same je macam twinky winky...jadi lead utk orang lain.

dorang ni jenis selumber jer..masing2 ade karekter tersendiri
sejak aku kawan ngan dorang aku rasa selamat sangat sebab sifat dorang ni terbuka..dan tak de sifat pendam 2...i loike..haha..kami buat ape yang kami rasa nak buat..biar ape orang nak cakap.kami sentiasa berkongsi makanan tanpa mengungkit..makin bertambah berta aku ngan dorang...yang ain pembekal makanan ringan.dan mak intan rajin bawak makanan..yus lak akan terpinga2 bila aku panggil makan..klako2...

dorang sentiasa bagi support kat aku masa belajar..anis akan kupas persoalan dan ain akan jadi kamus bergerak...manakala intan akan ajar sifat cool bila nak exam..maksudnyer jom main cafe world...hahahah(yang peliknye leh jawab ape yang aku soal tu...kikiki).
ngah teropong jack sparrow
setiap malam ain mesti merengek jot ko lapar tak?aku ade maggie...jom masak jom...ha.....aku pon mule keluarkan periuk serbaguna aku..hahaha seronok makan ramai2 ni..bende tak sedap pon jadi sedap..masin pon bedal gak...bila time hujung2 bulan tak de wit..ape lagi menu bubur lah jadi santapan kiteorang..sedap gak tu makan ngan ikan masin...yummy
dari kanan:anis,ain,intan dan aku
dorang selalu wat bende2 pelik macam ni
kdg2 pada waktu mlm kalau aku boring selalu g sauna kt belakang u8 tuh..haha tak lah..bilik yus..g borak2...luahan hati..seronok sangat ade orang ley paham kite...paling terharu masa birthday aku ain betul2 wat aku terharu..maklumlah malam sebelumnya aku ade krisis ngan bf aku...aku ingat lagi mesej yang ain bagi.."happy birthday pijot..tak mo sedey2 k..aku dah cari penganti baru atas meja ko"..mase tu aku terus keluar bilik tengok atas meja .rupenyer teddy bear..aku terus nangis g bilik die....pastu budak2 umah datang bilik aku wish bday..seronok sangat..intan ngan yus cube happy kan aku ngan sambut bday aku kat marrybrown...hmm tq sangat kat korang..
tgk btp mnjenyer saya ngn kakak tiri..ngeh3
budak yangtak sayang tangan
ade lagik...sat2 no...aku paling suke bila setiap kali kami habis exam atau dapat result..dorang ajar diri aku utk beri ganjaran pada dr aku lepas payah berusaha..kami jalan kaki dari kolej g mc..semata2 nak makan ABC..hahaha pastu melalut g karok..makan2...best sangat2,,,yang tak ley blah pakai tshirt kolej..hihih..
bersama anis
kene sepakat kalau nak bahagia
hari terakhir aku bersama dorang masa kami habiskan masa berjalan2 dari pagi sampai tengah malam..tak penah2 kiteowang wat ..owang lain sibuk nak balik..kiteowang dok g waterworld,makan kfc,karok ngan g pantai..lastly g tgk midnight movie..masa tu mmg rasa betapa akrabnya kami....(teringat kene tolak kete pakai cantik2..hahah)...ape2 pon aku sayang sangat korang..harap persahabatan kita takkan putus k...love u all...

masa kat pd

tengok macam2 gaya
aku sayang korang semua teletubbies













pichalala

3 ulasan:

  1. alo alo alo :D terharu nye :D
    orang pun syg akk :D huhuh
    tp yang peliknye nama kite kejap anis kejap yus :D hahah ,, belasah je la ek :D

    BalasPadam
  2. ko kne ingat....aku kn suka ati je nk panggil ko ape...bukan ko je..intan pon same..kejap kaznur kejap intan....

    BalasPadam
  3. hahah 2 la 2 sbb 2 la kite pening ngn akk nie :D xpe la layan kan aje :D hahah akk kan xbetul so kene la layan ketidak betul an akak 2 :D hahah

    BalasPadam