Jumaat, 29 Julai 2011

berdebar-debar

dag dig dug....eah bukan tu lagu haiza...ni jantung aku yang berdenyut2 kencang...ades pejam mata je dah habis blajo....kejap kan...sape sangka budak kejuruteraan awam jadi misi,,,budak takut jarum n darah jadi misi..

sekarang kene berdikari atas kaki sendiri
gile kentang..ngeh2....nak di pendekkan cite tinggal bape hari je sebelum aku melangkah sebagai penjawab awam...dah bersediakah aku?huh..padan muka aku...yang pi gatai pilih n9 tu pasal..adess..kan dah poning pale den....hihihi...dengan wit tadok..ngan bulan posa..ades sadis betullah..harap lah aku dapat umah sewa yang dekat ngan sepital..senang sikit nak keje...hmm lagi satu....aku mane tau hospital mane yang bakal aku keje kan...so skunk ni dah rajin lak kene belek metro utk cari umah sewa seluruh n9...hahha...ley tahan harga..hmm kalo aku posting satu tempat ngan intan pon ok gak....hmm k lah...sampai cini jew..aku dah tak tau nak merepek ape...daaaaa
pasni pakai baju misi sampai pencen..

pichalala....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan