Sabtu, 30 Julai 2011

aku dan hamster kesayanganku....

haa...hari ni aku nak citer sikit pasal hamster2 aku..aku mula terjebak beli hamster ni masa aku tengok budak umah aku yus dok bela benda ni..comey sangat..pastu lak terpikir kalau aku belikan bendealah ni kat mak aku ok kot..sebab leh teman mak ayah aku...so aku belilah 2 ekor..johan n julie...yang sekor ku pikirkan betina rupe2 jantan..ades.....salah upenyer...oleh kerana dah bagi nama julie so aku teruskan memanggilnya julie....hahaha sebenarnya aku wat jenayah besar  ni....aku dok kale kan si julie ni warna pink oleh kerana si julie ni putih..ngehngeh.....

comeykan ..tido pon nak same2..
   
tengok..sangkar besar wooo...
so bila aku dah bagi kat mama aku sampai sekarang die geli nak pegang..kalo dilepasnya johan ngan julie kompom satu umah leh dengar sore die menjerit,,,,adoiai....johan ni mak aku panggil dia lembik..pasal selalu kene buli ngan julie..tapi johan manje n tak penah gigit orang..sebab tu aku sayang sangat johan....selang beberapa bulan yaya bagi aku hamster dia si meena...perh jadi pujaan malaya kot ..johan ngan julie berebut2 nak berendek ngan meena...ape kes....hahaha so bulan ni meena beranak...tak tau lah anak johan ke julie..tap yang penting bulu badan macam johan....tapi bila kuar dia warna pink ikut julie....
banyak kan cucu ayah aku

dah macam alien aku tengok

  
warh jalan terbalik....
so skunk ni meena dah mati minggu lepas akibat kekenyangan makan anak2nya..ades almaklumlah dah biasa makan tauge ngan sayur2..sesekali makan daging terkozut agaknyer..hahaha so skunk tinggallah johan ngan julie menduda....
mkn tk ingat dunia..diam jer

julie lk dh mcm scanner dh

aksi julie bersama umhnyer
pichalala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan