Selasa, 1 Oktober 2013

sebenarnya saya isteri dia.......

sape sangka hubungan jarak jauh yang dibina diakhiri dengan ikatan pernikahan..hurm... macam tak sangka kan...semuanya berkat kesabaran masing2..tanggal 22 januari 2012 , aku telah ditunangkan dengan seorang lelaki yang teramat sempoi..macam mane lah aku leh minat kat die ea?..tah lah..selepas bertunang ...kami telah diijabkabulakn pada tanggal 18 mei 2013... warh..setelah 8 bulan tak jumpe..terus kawen... rare x?semua persediaan aku wat sendiri dengan mak aku..tanpa die...maklumlah die ni ashko....jauh nun kat kelantan..

kenal pun setakat dalam hp je..mesej ngan kol..dating?comfirm lah tak kan...tapi alhamdulillah dia boleh faham dengan aku...hurm..tema kawen?  mestilah biru pink...nak amik warna lain macam tak best lak..
t orang download gambar pelamin ngan baju...serius suke gile warna die...k...papaiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan